Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Telefonközpont

Telefonáltam egy nagycéghez, mert kerestem valakit. Attól viszont dobtam egy hátast, amikor a telefonközpontos biztonság őr megkérdezte, hogy nem tudom-e a telefonszámát?

Hát nem. Ezért hívtam a központi számot...


Tovább 0

A Postán mindig tanulok valami újat.... 

Hát akkor mire? 


Tovább 0

Még jó, hogy a Takarékbanknál minden rendben van! :)

Tegnap este én is belefutottam abba, hogy amit a Takarékbank kommunikál, és amit tapasztal az ügyfél nem egészen áll szinkronban egymással.

takarékbank  minden rendben

Egyszer már láttam, hogy mennyi a felhasználható keretünk, mert valóban sikerült belépnem. Ezzel csak két probléma volt. Láttam két számlát, egy lakosságit és egy hitelszámlát ami nekünk nincs. És NEM LÁTTAM a hitelkártyánk adatait, ami viszont van...

Most nem tudom, hogy sírjak, vagy nevessek...

u.i.: Ja és nem tudtam levelet írni az egri (volt)FHB fióknak, mert nincs benne a listában egyetlen egri takarékbank fiók sem. vagy legalább is én nem találtam... viszont a levél írásának kötelező feltétele, a címzett megadása, amit hiányos fix listából kell kiválasztani... :(


Tovább 0

Fundamenta 2019

Gondoltam megnézem, valyon hogy áll a fundamentás befizetésem. Erre ez a kép fogadott:

Szuper! Pont eddig gondoltam megnézni...


Tovább 0

Hát ez SZÉP

Megpróbáltam aktiválni a SZÉP kártyát, amit küldtek. Először regisztrálni kellett, aztán kaptam egy mailt, hogy tényleg én akarok-e regisztrálni. Aztán egy jelszót, szintén emailben, amit már persze nem néztem csak miután sehol se találtam meg hogy hol adjam meg a jelszót. Aztán jött egy CAPHTCA, hogy nem vagyok robot. Aztán egy biztonsági kód. Persze mailben. Amit nem nézett a kutya sem. A negyedik után letiltott a rendszer. Aztán láttam az értesítéseket is a biztonsági kódról...

és még a telefonos sms azonosítást tartottam macerásnak.


Tovább 0