Ismét aktív otp ügyfél kezdek lenni, de semmi sem megy simán. Pedig az ügyintéző Hölgy mindent elkövetett, megszerezte a kártyákat, meg minden, de valahogy ami ezután jött attól erősen deja vu érzésem támadt. Kezdhetném azzal, hogy a bank már rég bezárt, mikor még én a kártyámat próbáltam átvenni. Kezdett kínossá válni, mert hát a másik fiók ügyintézői is fent voltak, puccparádéban, mivel repifotózás lett volna. De hát amíg ügyfél van... Közben kifogyott a papír is, miért is nem épp nálam mondanám, de tudjuk, hogy ez már csak ilyen. Ja és aztán még a nyomtatóból a festék is. Na itt lett elegem mára. Majd holnap visszamegyek. Történt ui. hogy a 2017 júniusában megszüntetett kártyámat nem vezették ki a KHR-ből. Na ezért nem kaptam meg az álmaim hitelkeretét.
Gondoltam jelzem telefonon. 21 perc várakozás után a harmadik ügyintéző egyszerűen letette. Nem megszakadt, letette! Mivel még kérték az értékelésemet is utána. Adtam is egy nullát. Mínusz egy nem volt. A rendszerbe persze nem lehet belekötni, hiszen elég hamar felveszi valaki, aki közli virágnyelven, hogy fingja sincs hogyan segíthetne, inkább kapcsolja az illetékest, aki kapcsol megint valakit. Persze mindenkinek el kell mondanom újra, hogy mi a problémám. Szóval újra hívtam őket, újra elmondtam mi a panaszom, újra kapcsoltak valakit. Nem voltam épp nyugodt. Ahogy Barta kollégám szokta mondani ilyenkor a türelmemről: „Elfogyott…” Erre kapcsolták azt az ügyintézőt, aki 2016 márciusában végig szívatott minket több mint két órán keresztül. Na ekkor döntöttem el, hogy neki már nem mondok el inkább semmit, mert ő igazán negatív nulla. Kértem inkább hagyjon, és tegye le, hagy adjak ismét egy kövér egyest, talán így jobb lesz a lelki világomnak. (nem lett.) Úgy is csak annyit tud mondani mit két éve: menjek be egy bankfiókba, mert csak ott tudnak segíteni. Nem is értem miért van ott egyáltalán. Bár lehet hogy ő a leghatékonyabb. Meghallgat mindenkit majd közli, hogy fáradjak be egy bankfiókba, ha valami problémám van. Pont mint közel két évvel ezelőtt…