Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Firefox


Ezt úgy sem hiszi el nekem senki. Amikor publikáltam az otp-s posztomat a következő üzenetet írta ki a firefox:

Puff. A lap összeomlott.
Segíthetünk!

Válassza a „Lap visszaállítása” lehetőséget az oldal újratöltéséhez.
Segít nekünk?

A hibajelentések segítenek felismerni a problémák okait, és jobbá tenni a Firefoxot.
A lap jelentése
Automatikus összeomlás-bejelentés küldése, hogy megoldhassuk az ilyen problémákat.
Háttérben lévő lapok jelentése
Beállítások frissítése, hogy a jelentések automatikusan elküldésre kerüljenek, ha a Firefox összeomlik.

úgy látom, ez már csak egy nehéz nap éjszakája lesz...

 


Tovább 0

otp az Ügyfélszomorító

Ismét aktív otp ügyfél kezdek lenni, de semmi sem megy simán. Pedig az ügyintéző Hölgy mindent elkövetett, megszerezte a kártyákat, meg minden, de valahogy ami ezután jött attól erősen deja vu érzésem támadt. Kezdhetném azzal, hogy a bank már rég bezárt, mikor még én a kártyámat próbáltam átvenni. Kezdett kínossá válni, mert hát a másik fiók ügyintézői is fent voltak, puccparádéban, mivel repifotózás lett volna. De hát amíg ügyfél van... Közben kifogyott a papír is, miért is nem épp nálam mondanám, de tudjuk, hogy ez már csak ilyen. Ja és aztán még a nyomtatóból a festék is. Na itt lett elegem mára. Majd holnap visszamegyek. Történt ui. hogy a 2017 júniusában megszüntetett kártyámat nem vezették ki a KHR-ből. Na ezért nem kaptam meg az álmaim hitelkeretét.

Gondoltam jelzem telefonon. 21 perc várakozás után a harmadik ügyintéző egyszerűen letette. Nem megszakadt, letette! Mivel még kérték az értékelésemet is utána. Adtam is egy nullát. Mínusz egy nem volt. A rendszerbe persze nem lehet belekötni, hiszen elég hamar felveszi valaki, aki közli virágnyelven, hogy fingja sincs hogyan segíthetne, inkább kapcsolja az illetékest, aki kapcsol megint valakit. Persze mindenkinek el kell mondanom újra, hogy mi a problémám. Szóval újra hívtam őket, újra elmondtam mi a panaszom, újra kapcsoltak valakit. Nem voltam épp nyugodt. Ahogy Barta kollégám szokta mondani ilyenkor a türelmemről: „Elfogyott…” Erre kapcsolták azt az ügyintézőt, aki 2016 márciusában végig szívatott minket több mint két órán keresztül. Na ekkor döntöttem el, hogy neki már nem mondok el inkább semmit, mert ő igazán negatív nulla. Kértem inkább hagyjon, és tegye le, hagy adjak ismét egy kövér egyest, talán így jobb lesz a lelki világomnak. (nem lett.) Úgy is csak annyit tud mondani mit két éve: menjek be egy bankfiókba, mert csak ott tudnak segíteni. Nem is értem miért van ott egyáltalán. Bár lehet hogy ő a leghatékonyabb. Meghallgat mindenkit majd közli, hogy fáradjak be egy bankfiókba, ha valami problémám van. Pont mint közel két évvel ezelőtt…


Tovább 0

freemail.hu

Miért van az, hogy ha freemail-en el akarok küldeni egy fontos levelet, akkor azonnal beugrik a kommunikációs hiba. Ha nem fontos simán elmegy. Vajon az MI már ott tart, hogy érzékeli a gépelést olvasva, hogy mikor küldök fontos leveleket? :)

Kommunikációs hiba! (#c0003)


Tovább 0

Mesés Cib 2.0

A Cib bank átállt az elektronikus számlakivonatra. Még a hívószám alatt is ezt reklámozzák, hogy váltson elektronikus számlakivonara. Ezzel csak annyi gondom van, hogy:

  1. Amit én ki tudok nyomtatni, azzal kitörölhetem, mert sehol sem fogadják el, mivel nem hiteles, még a formálja is teljesen eltér a papír alapútól. (Meglepetésként ért, hogy egyes bankoknál megvan az a lehetőség, hogy náluk beléphessek az online felületre és kinyomtathassam. Így elfogadják hitelesnek. Lásd Unicredit bank.)
  2. Amit papír alapon kiküldtek korábban, azt sem fogadják el mindenhol hitelesnek, viszont a hiteles számlakivonatért a bank automatikusan felszámít 1100 Ft körüli összeget.
  3. Jó hír viszont, (igaz ezt a törvény írja elő, és nem önkéntesen) hogy ha csak elektronikus formátumban kaptuk meg a kivonatot, akkor az első hiteles másolat díjmentes.

Igaz, hogy ezért minden hónapban be kell menni a bankfiókba, mert ugye senki sem tudhatja előre, hogy mikor lesz szüksége három havi hiteles bankszálakivonatra.

 


Tovább 0

Mesés Cib

A feleségem számláján teljes körű jogosultságú rendelkező vagyok a jogosultsági szerződés alapján, mivel én általában jobban ráérek a banki nyitva tartás alatt. Azonban arra nincs jogosultságom, hogy a jogosultságom igazolását kérjem a cib banktól. Ahhoz a számlatulajdonos kell.

De most komolyan.

 


Tovább 0