Válaszoltak ugyan a panaszunkra, de még sem próbálják megoldani. Ja hogy a hitelkártya rendszer nem működik, azt elismerik, de ha december közepéig sem érkezik meg a befizetés majd keressük újra őket és utána néznek a dolognak. Hát nem. Ugyanis továbbra sem lehet egyetlen felületen se megnezni a hitelkártya egyenlegét. Akkor honnan tudnám, hogy megérkezett-e a befizetés vagy sem. Majd talán a havi számlakivonatból, amit remélem nem a régi címünkre küldtek. A levelezési címből ugyanis úgy fest az átállás során a régit vitték át az új rendszerbe. Pedig a bankfiókban változtattuk néhány nappal korábban. (az átálláshoz képest).

Belegondolni is szörnyű hogy milyen bank az, aki elveszít egy csomó pénzt, és majdnem három hete nem találja, de legalább megnyugtat, hogy minden redben, meglesz az előbb-utóbb... De azért a nem fizetés miatti késedelmi kamatot levonták. Bár azt ígérték majd jóvá írják. Ezt még 15-én lehetett látni neten. Ja a hitelkártya adatok elérhetőségét is ígérték, hogy majd egyszer, egy messzi-messzi galaxisban megoldják. Talán. Ja persze. Csak nem fogok tudni róla, mert nem látom az egyenleget...