Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A takarékbanknál beakadt à lemez... 

Válaszoltak ugyan a panaszunkra, de még sem próbálják megoldani. Ja hogy a hitelkártya rendszer nem működik, azt elismerik, de ha december közepéig sem érkezik meg a befizetés majd keressük újra őket és utána néznek a dolognak. Hát nem. Ugyanis továbbra sem lehet egyetlen felületen se megnezni a hitelkártya egyenlegét. Akkor honnan tudnám, hogy megérkezett-e a befizetés vagy sem. Majd talán a havi számlakivonatból, amit remélem nem a régi címünkre küldtek. A levelezési címből ugyanis úgy fest az átállás során a régit vitték át az új rendszerbe. Pedig a bankfiókban változtattuk néhány nappal korábban. (az átálláshoz képest).

Belegondolni is szörnyű hogy milyen bank az, aki elveszít egy csomó pénzt, és majdnem három hete nem találja, de legalább megnyugtat, hogy minden redben, meglesz az előbb-utóbb... De azért a nem fizetés miatti késedelmi kamatot levonták. Bár azt ígérték majd jóvá írják. Ezt még 15-én lehetett látni neten. Ja a hitelkártya adatok elérhetőségét is ígérték, hogy majd egyszer, egy messzi-messzi galaxisban megoldják. Talán. Ja persze. Csak nem fogok tudni róla, mert nem látom az egyenleget...


Tovább 0

Még jó, hogy a Takarékbanknál minden rendben van! :)

Tegnap este én is belefutottam abba, hogy amit a Takarékbank kommunikál, és amit tapasztal az ügyfél nem egészen áll szinkronban egymással.

takarékbank  minden rendben

Egyszer már láttam, hogy mennyi a felhasználható keretünk, mert valóban sikerült belépnem. Ezzel csak két probléma volt. Láttam két számlát, egy lakosságit és egy hitelszámlát ami nekünk nincs. És NEM LÁTTAM a hitelkártyánk adatait, ami viszont van...

Most nem tudom, hogy sírjak, vagy nevessek...

u.i.: Ja és nem tudtam levelet írni az egri (volt)FHB fióknak, mert nincs benne a listában egyetlen egri takarékbank fiók sem. vagy legalább is én nem találtam... viszont a levél írásának kötelező feltétele, a címzett megadása, amit hiányos fix listából kell kiválasztani... :(


Tovább 0