A Takarékbank csak tovább folytatja a tragikomédiát…
A netbank menüpontos ügyintézőnek lövése sincs arról, hogy milyen oldalon kell belépni. Az ügyintézőnek meg kellett kérdezni, hogy lehet-e nála panaszt tenni.
Természetesen semmilyen adatot nem lát. És még sosem látott takarékbankos panasz űrlapot.
Még csak azt sem értette hogy nincs ügyfélszámunk. Azt mondta hogy rajta van a számlakivonaton. Hát nincs.
(Mellékzönge: Annak ellenére is a korábbi címre küldték a számlakivonatot, hogy személyesen voltunk bent, és adtuk meg az új címünk.)
Nagy nehezen felvette a panaszt, majd megmondta, hogy melyik menüpontban tudnak segíteni, hogy megtudjuk megérkezett-e a befizetésünk.
És akkor az új ügyintéző vissza akart kapcsolni a főmenübe. Majd miután elmeséltük Ő is azt mondta: Pillanat mindjárt rákérdezek…
A telefonos menüben ugyanis nem lehet ügyintézőhöz jutni, vagy csak olyanhoz, akinek lövése, vagy jogosultsága nincs.
Könyvelési probléma van, mondja. Ő nem látja a számlát, és egyébként is. Majd meglesz a pénz, hiszen én tudom igazolni, hogy befizettem. Ja és Emese sem rögzített még soha életében panaszt a takarékbanknál.
Bankszámlaszámot tud mondani?
nem mert csak hitelkártyánk van.
A következő ügyintézőnek sem volt jogosultsága a hitelkártya kezeléséhez. sebaj, vissza a menühöz.
Aztán a következő hölgy már valamiről hallhatott, mert tudja hogy a hitelkártya adatok nem elérhetőek a netbankon. És végül két agyvérzés és egy óra telefonálgatás után az új ügyintéző sem tudta megmondani, hogy a hét elején befizetett összeg pénteken miért nincs a számlán.